Hemma!

Hej bloggen!

Har ganska nyss kommit hem från stan! Alldeles lagom sommaväder idag, måste jag säga! Prima shoppingväder, eftersom de flesta satt ute på bänkar och solade eller åt glass, vilket betydde att de lämnade alla affärerna åt oss, moahaha! Fast så mycket shopping blev det inte för oss heller.


Jag köpte skjort-tunikan, linnet och mascaran på den (ursäkta) suddiga bilden nedan.

Tunika: BikBok, 299 kr  Linne: Gina Tricot, 129 kr  Mascara: Maybeline, 98 kr




Essi, när vi sitter och äter glass. Glassätandet resulterade med en halvliter kolasås i håret för min del! Mumma!





Vi inne på Vila i vårat desperata försök att hitta en klänning till Essi. Det gick inte så bra hittills, av bilden att döma! Hahaha!




Nu ska jag gå och laga mat till mig och syrran. Hörs sen!



Kram Sara

Kommentarer
Postat av: ee

det där linnet har jag :)

2009-06-26 @ 19:10:04
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0