Förlåååt!

Här sitter man och jobbar häcken av sig för att hitta bilder till headern för att sedan låta Sara såga den totalt, haha!  xD Och såklart när man e klar så krånglar det! Kommer nog inte i säng än trots allt...

Det är även en av anledningarna till dagens få inlägg så det får väl bli ett nu då!


Under kvällen blev det plockmat med familjen och sen åkte jag och Anni på ett kvällsdopp. Så mysigt det var!!
Sen lyckades ju jag såklart tappa min handduk också... mindre mysigt xD

solnedgång...

By the way! Jag måste vara en av världens bästa vattenkullerbyttare! Gjorde 6 stycken på raken, det ni!!



Måste jobba klart så jag kan gå och sova, är sååå trött!


Puss och godnatt! ♥




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0