Essi har vaknat och anlänt till denna värld!

Hahaha, vilken rubrik! Jaa den säger nog allt i alla fall!

Börjar med att berätta lite snabbt om gårkvällen/natten. Jag låg ju och tittade på tv och mofflade godis, vem lyckas såklart somna ändå? Åhh, jag skulle ju bara blunda lite!
När jag vaknade var jag helt genomsvett och försökte förvirrat förstå vad som hände på tv. Det tog ju sin lilla stund för mig att fatta, men programmet som jag tittade på tog slut för läänge sen. Som ni kanske anar så är det inte första gången det händer, hrmm...

Jaja, måste lära mig att ALDRIG blunda när jag tittar på tv helt enkelt! xD



Nu ska jag äta frukost och klä på mig för sen ska jag och Sara in till stan! Vi kommer att lägga in ett par inlägg under stadsvistelsen med, så gråt inte kära läsare! Haha!



See yaah!


Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0