En smart idé om hur man slipper världssvälten!

Godmorgon!

Jag drömde en askonstig dröm inatt. Alla världens presidenter och kungar, kejsare och ja, allt sånt, hade bestämt att vi skulle minimera antalet människor på jorden, så att det inte skulle bli trångt för någon. En briljant idé, eller hur? En person/ familj var tvungen att dö. Man fick ett brev med posten där det stod: Sara Lindh, du skall dö. Och man VAR TVUNGEN att hoppa från sitt hustak. Så om man bodde i ett väldigt lågt hus så att man inte dog första hoppet, fick man hoppa flera gånger. Snabbt och smärtfritt! Haha!

Anyhow, idag ska jag jobba på att få färg! (höhö, lycka till, säger jag bara! Det enda som kommer hända är att jag kommer bränna mig -.-)

Well well, hör av mig sen igen!





Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0