Bada!!


Jag och min lillasyster

Jag och syrran tog ett litet stopp på vägen för att ta bilder... assnygga vi är då! xD



Som tur var fanns det inte jättemycket folk på stranden. Vilket betyder att jag kan härja runt som en galning hur mycket jag vill! Haha!


Essi...

Skräll att jag har lagt upp mig på ett fat eller vad man ska säga! Haha! Och dessutom tvingar min lillasyrra att ta en massa kort på mig. Folk måste tro att jag e helt knäpp! Höhöö!


Nu e jag hemma igen! Eller jaa, har varit det rätt länge nu faktiskt men har haft liiite datakrångel så inlägget tog lite längre tid än väntat! Nu hoppas jag att det funkar så att jag kan dra tillbaka till mitt hem dvs. mina föräldrars balkong!

Ha det bra så hörs vi sen när jag tröttnat på att steka! (Mahaha det gör jag aldrig!)



Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Sara

Pffffft... Här lägger man sannerligen upp sig på ett fat, perfekta sate! -.-



<3

2009-06-24 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0