Arbetsdagen...

Sådär ja! Nu är jag hemma igen efter en jobbig dag på plaza (och hem till Sara en sväng efter det!)

Kastar in ett inlägg om hur dagen var, förhoppningsvis utöver det som Sara redan har berättat!

Hade en riktigt jobbig huvudvärk men som tur var flög den sin kos under cykelfärden hem! Till min underbara förvåning kom ju pappa hem idag också, så nu blir det väl att tvinga honom till att skjutsa mig överallt, hehe! Eller, i och för sig... det är ju alltid jag som kör men ändå! xD

Extremt snygga!

På bussen til jobbet. Ofantligt snygga som vanligt! Haha xD



Väl framme på Plaza fick vi reda på exakt vad vi skulle göra under dagen;
-Dammsuga rummen
-Rengöra toaletten
-Tvätta spegeln
-Torka av handfatet och duschen
-Moppa av golvet i badrummet

Vi kan ju säga såhär...Sara dammsög!

Hahaha! Nejdå! Hon var mycket duktig som klarade av att fajtas en hel dag med den extremt besvärliga dammsugaren utan att förstöra något (vilket jag ALDRIG skulle ha lyckats med!) Vill ni veta mer om vad Sara tyckte om dammsugaren så kan ni titta på inlägget här under! xD

Sara och hennes kompanion Dammsugaren!

En stor applåd för Sara och Dammsugaren i en tangooo! Hahaha!


En av mina tusen uppgifter...

Detta var lite mer av vad jag ägnade mig åt, också jätteroligt! -.-



Totalt slut och ont i diverse olika kroppsdelar stämplade vi ut exakt 15.25!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0