Surprise! Sara har tråkigt!

Jag har verkligen inte gjort nånting idag. Bara typ kollat på tv och suttit på den 40+gradiga verandan och kokat (glaset runt omkring ger en bastu-effekt som är väldigt mysig). Hela dagen har bara försvunnit! Det kan till en viss del bero på att jag är trött i och för sig. Men jag känner att jag måste göra nånting, annars har hela dagen gått till spillo! Pappa kom med en briljant idé för ett tag sen:
"Du kan väl ta och städa köket om du har tråkigt?"
Jaa, det skulle jag ju kunna göra... nej! Ryser bara jag tänker på det! Då ska man ha ENORMT tråkigt om man är villig att röra det köket!


Får ta och tråka ut Emma lite nu, stackars Essi ligger redan död hemma hos sig på grund av drunkning i mina tråkiga telefonsamtal som jag öser över henne! Men Emma har fortfarande lite livslust kvar, åtminstone i ca 5-10 minuter till. Haha!


Hörs ikväll! ♥



Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0