AJJ!!!

Jag HATAR jobbiga insekter!
Och nu menar jag inte att jag är som Sara, hon springer om hon ser en mygga! xD


Mamma sa att jag och Anni skulle städa på trappen... Motvilligt gick vi dit och började för att sedan upptäcka det underbara faktum att det fanns ett getingbo i närheten! Som om det inte skulle vara nog med läskiga getingar som klättrar på ens ben så finns där också MÄNGDER med bromsar som älskar att bita stackars barn som mig mer än nåt annat i hela världen, haha! -.-


Vet inte hur många gånger jag blev biten innan jag verkligen gav upp och sprang iväg och viftade vilt med sopkvasten! xD
Så där på trappen ligger nu en liten fin hög med skräp och Mimmis lilla utesovplats helt utkastad... Och Anni drog till grannen så nu står jag här och blir tvungen till att plocka bort allt igen -.-



Ifall det nu blir så att bromsarna och getingarna dödar mig så ska ni veta att det var trevligt att lära känna er! Hahaha!
Fortsätt att läsa bloggen! ♥


Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0