Jag och Essi är ALLTID snygga!

Det finns så otroligt många roliga saker man kan göra en måndagskväll, t.ex. kan man göra mer plats på hårdisken genom att radera massa saker, vilket är precis det jag håller på med!! Jättekul -.-
Skulle ladda över alla bilderna från förra veckan när en j*vla skylt dyker upp och säger, right to my face, att "det behövs ytterligare 695 MB i mappen Bilder för att kunna föra över de här objekten." Vad glad man blir av sånt alltså :) Har ju inget annat intressant för mig -.-

Passar på att visa A några riktigt heta 100 % seriösa bilder på mig och essi från the old days... om vi säger såhär, han har sett snyggare. Haha! Skulle lagt upp några om de inte var så gräsligt fula xD Får ta och skaffa mig bättre självförtroende först! ;)

Får se om jag hinner radera tillräckligt mycket för att ladda över dem idag, annars gör jag det imorn! Och om inte imorn gör jag det i överövermorn... hahah, nej men jag ska verkligen försöka få upp bilderna så snabbt som möjligt!



Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0