Tristess...

Jag hade ju visserligen inte förväntat mig att jag skulle springa omkring och skutta av glädje och ha massor att göra nu när mormor och morfar är här. Men att det är SÅHÄR drygt och tråkigt trodde jag inte!! -.-

Sitter och lyssnar på musik, plinkar lite på gitarren men framför allt... vill här ifrån!!
Imorgon ska jag banne mig göra något :P

Funderar på att tvinga iväg pappa och handla bara för att få göra NÅGOT... mehehe, det skulle betyda att jag får köra bil, kanske dra med mig någon typ av underhållning från ica! Ätbart eller inte, spelar ingen roll!! xD

Hade tänkt att ringa Sara också men vi pratar ju i telefon ca 5 gånger om dagen så jag kanske ska hålla mig liiite till!


Nepp, nu ska jag tvinga upp pappa ur soffan, jag SKA till ica!! Hahaha xD



Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg! :)

Just nu har jag en frågestund i min blogg, kika gärna in och lämna en fråga eller kommentar!

Kram :)

2009-07-07 @ 19:06:17
URL: http://malinforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0