Tråååk!

Sitter här vid datorn och gör inte ett piss! Borde ju egentligen gå upp och överbemanna alla mina kläder, bh:ar, trosor, smink, skor och övriga grejjer garderoben nu när dom minst anar det! xD

Men är man lat så är man!

Sitter och tittar igenom lite gamla bilder på datorn och kom på det underbara faktum att jag blir tvungen att bränna ut alla bilder och annat viktigt från datorn till en skiva...helst innan den craschar totalt -.-
Har ju samlat på mig lite bilder (och ändå tar jag ju bort en massa varje dag!!) varav ca 98% av bilderna är på mig, hahaha xD inte riktigt kanske, men ändå!


Lägger upp några av alla dessa snygga (humhum) bilder snart!



Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0