Sunne

Hejhej! Nu hade jag planerat att lägga in alla bilder från igår (lär ju ta ett tag men jag är ju så illa tvungen!) ;P


Vi var ju som jag nämde igår på Rottneros Park i Sunne. Sist jag var där var när jag var tinitny så jag hade för mig att det var JÄTTESTORT! Det var det inte, som tur var! Där fanns i alla fall en massa olika trädgårdar med massa blommor, fontäner, träd, statyer osv. men även ett par stora lekparker (där jag spenderade den stora delen av tiden!)

Såå här kommer lite bilder helt enkelt!

Kusiner!





<3
Emmi och Ella i en av de många rutchkanorna! Själv slog jag ihjäl röven i denna...





Haha, Elias!


Essi i sin rätta natur, lekparken! (Haha titta minen! Det här är allvarliga grejer detta!) xD



Näckrosor... synd bara att min kamera är så dålig :I


<3
Jag och pappa! ♥ (och självklart är båda födda med dessa vackra miner!) xD


Nee, det får duga! Finns ju hur många bilder som helst... Eller jag skojade bara, några till blir det visst! Hahaha!

Efter Rottneros åkte vi upp för ett berg. Scary men ändå kul! Det hette något med tösse eller tossebergsklätten om jag inte minns helt fel! Tydligen var det den högsta punkten :P


Amazing view I must say!


Sådär, nu vet ni vad jag gjorde igår! Nu ska jag gå och torka mitt hår och kanske åka med cirkusen in till stan!

Ha det! ♥




Kram Essi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0