Stan :P

Hola kära läsare! Sitter som vanligt inne på biblioteket och har tjuvat en dator! Meen, kom faktiskt inte bara hit för att blogga, ska även (tro det eller ej!!) låna en bok, om jag hittar nån dvs! :D

Kan vara så mysigt att sitta inne och läsa när det är dåligt väder... Eller varför inte ta med boken till stranden?

Var på bergvik förut, men tog bussen in till stan för att snart åka ut igen xD


Har köpt lite allt möjligt roligt, men framförallt; UNDERKLÄDER!! Jag är såå kräsen när det kommer till trosor och bh:ar, snyggt ska're va!! Har köpt en bikini på hm också, eller överdelen iaf. Underdelen måste jag köpa på bergvik :P Lägger in lite bilder när jag kommer hem!


Nee, nu ska jag ut och leta efter en bra bok! Ha det gött i solen! :D




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0