Simtur

Mina kusiner (eller ja, de från min mammas sida...totalt har jag 29 kusiner!!) kom hit imorse som jag sa tidigare! Det var dessutom en historisk gång, dom kom vid ett!! Dom brukar alltid vara här vid fem eller sex (min mamma och moster har måånga seg-gener!) xD

Själv hade jag inte ätit på 24 timmar (!!) så det passade rätt bra med ett par grillade körvar! Sedan drog vi och badade...

<3

Emmi, Anni (min syster) och Ella <3



Vi plaskade runt ett rejält tag innan man började höra mullret från åskan som närmade sig och vi bestämde oss för att dra hem!



Elias den lille busen och Ella <3




Haha på vägen hem började det regna och vi gick så då kom Ella på en alldeles genial idé!!



"Kan vi inte bara ta en bil och lämna tillbaka den sen?"

Hahaha, hon är ju för goo! Där har vi definitivt en som tänker precis som jag xD



Nu ska jag snart gå upp och titta på Numbers och moffa för fullt!

Ha en bra kväll! ♥



Kram Essi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0