Sex and the city

Kusinerna har åkt hem... Det är tyst i huset för första gången på tre dagar!

På ett sätt är det skönt att dom har åkt, men samtidigt kommer jag sakna dom <3

(Någon som däremot inte kommer sakna dom är Mimmi xD Så fort dom kommer hit så springer hon och när dom åkt, vågar hon sig fram igen, hahaha!)


Nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen igen. Ska försöka leta upp något att äta (många människor går ner i vikt när dom är sjuka...inte jag! Jag ligger bara still i sängen och äter hela tiden, HAHA!!) och sen så ska jag titta på Sex and the city filmen!

Den är mycket bra den, kommer så väl ihåg när jag och Sara såg den på bio dagen innan jag åkte till Finland :D
Längtar tills den andra filmen visas på bio, då ska vi lätt gå och se den! (Moahaha, det har jag bestämt!)


sex and the city
Mysig film! Om ni inte har sett den...SE DEN!!





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: petra k

det finns ingen bättre film ;)

2009-07-05 @ 23:34:00
URL: http://petrakjellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0