Regn...

Hej, sitter här hemma iförd gosekofta och lyssnar på musik! Myys <3
Sara vet jag inte var hon är. Hon, hennes mamma och co. skulle åka till destination okänd! Ska bli kul att veta vart hon tog vägen :P

Själv sitter jag och ska bränna ut lite musik så jag kan lägga in skivorna i bilen! Pappa kommer bli ASGLAD när han hör min musiksmak, moaha! Jaja, några låtar borde han tycka är bra i alla fall! Största problemet är bara att jag ALLTID sjunger med när jag lyssnar på musik och nu när jag kan alla låtar och älskar dom...ohh, stackars pappa!
(som tur är han ännu lyckligt ovetande...men inte länge till!) xD

Åh nej! Nu kom jag dessutom på att inga bilder från Stockholm har lagts in än, ska ta och diskutera det med Sara *kontorsnisse*  men snart kommer det, jag lovar!


Nee nu kan jag inte sitta här och babbla länge till! Jag måste gå och tvätta kläder! Vet, duktig jag är va!? Vi hörs senare!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0