Projekt Packa Påbörjas

Essi överlåter återigen dagens bloggande till mig. Men hon fick ju sköta bloggen själv i en hel vecka, så jag ska kanske inte säga något ;)


Idag ska jag tvätta! Precis som Essi. Tvätta, eventuellt stryka, vika och lägga upp på sängen för att sedan eliminera antalet kläder till en resonabel siffra så att man faktiskt kan stänga väskan. Fråga inte vart jag har lärt mig alla ord, haha!

Som vanligt har jag skrivit världens längsta packlista och jag vet, även innan jag har skrivit den, att allt inte kommer få plats. Det är löjligt mycket saker som finns med på den listan. Allt finns med i detalj! Varenda litet läppglans står med! (Hahaha, weird jag vet, men sån är jag! Annars glömmer jag bara massa saker.) Får nog ta och börja rensa bort onödiga saker från den tror jag... Den tar upp 3 A4! Det är rätt mycket!!


Så idag kan man nog säga att jag ska förbereda packningen.. vilket liv jag har alltså!

Ikväll bär det av till mamma igen, men den här gången ska jag försöka haffa klumpen (datorn) och slänga in något på kvällen!



Ha en bra dag gajjs! ♥





Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0