Packning pågår!

Helloo läsare! Godmorgon höll jag på att säga (klockan tre kan ju knappast räknas som morgon!) Själv har jag fortfarande pyjamas på mig!! Typ det enda som inte ska packas ner!  xD

Har sovit riktigt dåligt inatt så det var inte lätt att gå upp i morse kan jag säga... drömde en hemsk dröm, usch!! :(



Just det! Sen vill jag också säga förlåt för att varken jag eller Sara har bloggat nåt idag, men båda har verkligen fullt upp! Imorgon är den stora dagen då det bär av till Stockholm i en vecka och då krävs MYYCKET kläder om man heter Essi! Haha xD

Hela dagen har ägnats åt att tvätta, torka, stryka, vika, leta, rota, gräva, slänga och dampa!  Tänkte slänga in ett par bilder snart om hur det går för mig men först måste jag packa lite till :P

Sen kanske man hann med att spela lite the Sims 2 med Anni (mihi)! Det går ju inte särskilt lugnt till kan man ju lätt säga, jag skriker, hon skriker och det blir lite som det blir! Och hon tycker ju inte direkt att jag är mer normal för att jag halvt börjar gråta när vi fixade bilarna till familjen (sportbilarna är bara såå snygga, GE MIG!!) Hahahaha!! ;D

Hörs snart! ♥




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0