Packa!!

Jag vet att jag är jädrigt oaktiv, men nu under kvällen har jag packat som en galning! Åker till Lidköping imorn och jag hade inte packat något alls förrän nu. Har sprungit omkring och hämtat grejer från alla möjliga rum och skåp och mosat ner saker där det får plats (eller inte får plats, men det ska ner!). Och ingen väska är tillräckligt stor heller... Kan bara ta med en väska så jag försöker välja den största tänkbara! Här gäller det att vara smart!

Dessutom ska gitarren med... Jag klarar mig inte i en vecka utan den! Den och mobilen är de två viktigaste sakerna jag har med mig för mobilen är det enda som gör att jag inte är totalt isolerad från omvärlden borta i Lidköping! Haha ;)

Fast det kommer nog inte bli så farligt ändå... fick reda på idag att det inte är någon stuga vi ska bo i, utan en flygel i en herrgård! En rejäl lättnad med tanke på att vi är 11 pers!


Aja, men nu ska jag ta en break från packningen framför tv:n, välförtjänt tycker jag!


Hade bra!




Kram Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0