Packa mera

Hej! Nu kommer lite bilder från dagens packning :D

Kläääder!
Mycket kläder ska mned och det där är inte ens allt!!


Massa saker! Undra hur många necessärer det blir denna gång?? Haha allt mitt smink tar lite plats vill jag lova!! xD


PACKNINGSTIPSET!!
Har ni precis som jag rätt svårt att ta med er lite grejer? Jag har värsta bra tipset!

Lägg upp allt ni tänkt ta med er på sängen, alla linnen för sig, underkläder försig osv. Sen tar ni bort något minst en grej från varje hög! :P

Funkar ASBRA!! Mängden kläder minskar radikalt och man får ändå mycket med sig! :D





Jadu, det gick ju väldigt bra med detta packande... Jag är ju fortfarande inte klar!! Men jag kaaanske har suttit lite vid datorn under dagen också, möhöhö!

Måste nog ta tag i saken och packa klart allt lite snabbt nu! Längtar såå till imorgon, ska bli ofantligt kul!! :D Fast samtidigt kommer jag ju att sakna E såklart! <3




På tala om ingenting...faan vad ont det gör i min näsa, sviiider! AJJ! Jag RÅKADE (helt sant faktiskt!)  snorta in salt i näsan! Fråga mig inte hur det gick till! Hahaha xD






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0