Nails!

Nu ska jag vara lite sådär girlygirly...ni som känner vet att jag inte brukar vara sån jätteofta (jag e ju mannen här, haha!)

Men jag älskar mode och skönhet, det gör jag! Såå jag tänkte ge er ett litet skönhets tips...
Jag har vääldigt fula och dåliga naglar, för det mesta i alla fall :P De skivar sig och det gillar vi inte alls!! Som tur har ju då jag ett tips om hur man får lite finare naglar i alla fall!

Fila naglarna, klipp dom inte! Använd en mångsidig fil som du kan polera med så får du ett fint glans...
Jag använder dessutom Depends allround lack (genomskinligt!) innan jag målar nageln för bättre hållning! Funkar bra både som bas, stärkande och topplack!



Isadoras WONDER NAIL
French Manicure nr 601 Creamy Nude


Ger nageln en jätte fin och naturlig färg. Prova den!! :D




Kram Essi

Kommentarer
Postat av: mamsen

Men snuttan!

Du glömde säga att det var mammas nagellack!

2009-07-09 @ 18:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0