Mums!

Kvällen har spenderats till att titta på tv och äta choklaaad! Har pratat rätt mycket i telefon också (visst blir man förvånad!! Jag borde få nåt pris i bästa telefonpratare eller nåt xD) men denna gång var det faktiskt allvarliga grejer och det var viktigt att snacka igenom lite grejer så jag kunde få mitt "closure"...

Nog om det!

Nu sitter jag här och tittar igenom lite vackra bilder på mig och längtar till min käresta som ligger uppe i mitt rum (haha, det är marabou digestiven jag snackar om jaa!) xD

MUMMAAA!


Ska titta lite på ikea byråer som eventuellt ska köpas också innan jag drar mot sängen... Jag har en rätt så mycket smink och underkläder, men tyvärr en liten garderob så det skulle sitta fint med en stor byrå! :P

Hmm, saknar Sara också... Fast vi pratar i och för sig i telefon flera gånger om dagen! Folk tycker att vi är jobbigt bra kompisar ibland men så är det!! xD När hon kommer hem ska hon banne mig få blogga dygnet runt, haha!

Godnatt på er! ♥




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0