Morrn!!

Vaknade rätt nyss av att mormor kom och sa hejdå! Skönt att dom åker, men det var ju trots allt trevligt att dom var här! :D
Idag har jag bestämt mig att jag ska fly mitt extreeeemt tråkiga fängelse här och gå på stan (eller åka till bergvik, har inte bestämt än). Shopping är ju som sagt min näst bästa kompis :P

Så det blir att slösa lite pengar idag, wiihoo! xD


Måste bara ringa Sara en gång snart också. Igår sa hon att det var en titanic-utställning i Stockholm denna veckan då vi är där (Sara är SJUUKT facinerad av Titanic, hon äääälskar filmen!) så det var ju inte mycket man hade att säga emot! xD Det kommer nog bli riktigt ul och intressant faktiskt :P


Nu måste jag sluta, men lägger såklart in nåt mer under/efter shoppingen!




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0