Mission green feet!

Tjena! Hela förmiddagen har ägnats åt en sak. Att försöka få tillbaka min normala fot kulör! Och det var ju inte lätt kan jag säga er, man kan fortfarande skymta en svaag grön ton menmen vad gör man? :P

Började med att blöta ner mina fötter i typ 40 minuter! Mycket glamorös jag vet...men jag hittade inget fotbad så en hink fick duga! :P

Glamour!

Det var varmt och sved som satan i alla mina små sår jag lyckats få på fötterna också -.-

Sedan var det bara att gnugga, peta, gnida, torka, jaa vad man nu kan göra för att rengöra fötter! Fick nästan bort alla färg faktiskt! Sen sa jag till mamma att hon skulle lukta på mina fötter, det ville hon inte.

Avslutade med en speed manicure and pedicure!

Luxury...
Nagellack från H&M  (depend och Isadora)
Borttagning ACO, från Apoteket



Nu är jag glad och belåten, liite renare fötter, lite finare naglar och lite mindre gröna fötter! Haha! Ha det ♥





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0