Min älskade fetis!

Godmorgon allihopa! Ber åter igen om förlåtelse för de få inläggen, och tyvärr blir det nog samma sak idag :P

Var så mysigt att ligga kvar i sängen imorse, vad kallt det är!! Meen, sen blev man så illa tvungen att gå upp... Hoppade in i duschen för att värma upp mig lite och då kommer lillfisen gående! Hon stannar vid duschen och försöker trycka in nosen mellan dörrarna...hon vill alltid komma in i duschen och dricka! xD Sen busar jag lite med henne och sprutar vatten på henne. Då stoppar hon in tassen in i duschen och vevar för fullt med klorna spretandes!!

Efter det var jag bara tvungen att hålla fast henne och blöta ner hennes tass!! Ahh, älskaaaaar att mobba henne! Haha xD

Meen hon tyckte INTE att det var lika kul så hon gick och satte sig och stirrade in i väggen och försökte ignorera mig istället!! Hon e för go min lillfis <333


Nu ska jag äntligen försöka äta lite frukost innan jag drar! Puss ♥




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0