Mätning pågår!

Sen när har jag brytt mig om vad mina föräldrar säger? Just det, aldrig! xD

Mamma och pappa vill inte alls köpa en byrå åt mig och tro det eller ej men jag fick inte ens köpa den själv!! Tydligen skulle jag behöva pengar när gymnasiet började...jaja, man ska inte klaga! :P

Men, jag vill ju ha en byrå omedelbart! Hittade en mycket billig på ikea (sara har en sån med) så ska se om dom kan tänka sig köpa en sån då, antagligen inte men man måste ju försöka! Har iaf sprungit omkring och mätt som en galning och den skulle passa alldeles utmärkt! :P

Från en sak till en annan...suck! Jag och Sara måste köpa tågbiljetter hem från Stockholm. Vi åker dit med Saras pappa den 20:e och åker hem med tåg den 26:e juli. Det största problemet är ju packningen, lätt! Jag borta i en vecka!! Tror inte att det finns så stora resväskor xD




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0