Ljuvliga morgon!

Ah, vilken ljuvlig morgon -.-

Jag vaknar av att mina kusiner och min syster springer omkring och skriker och blåser så hårt dom kan i en blockflöjt! xD Mysig start på dagen må jag säga! -.-

Sen när jag börjar komma till medvetande känner jag denna underbara smärta i;
-halsen
-huvudet
-axlarna
-magen
-benen
-ryggen


om vi ska nämna några!

Vad som är orsaken kan man ju spekulera lite i meen jag tror att städningen på Plaza inte smyger sig obemärkt förbi!

Om ni vill veta vad som är jobbigt i arbetslivet, städa!! Lovar er, inte så lätt som det ser ut -.-


Nu måste jag klä på mig, eventuellt dra på lite smink. Kommer ändå se HEMSK ut eftersom det var ett tag sen jag duschade, men framförallt tvättade håret... (lite småfett sådär -.-) Jag och pappa ska ut med min mosters bil, men jag kommer ju lätt inte ens orka trycka på gasen (vilket jag brukar vara rätt så bra på annars) ;)



Hörs sen!



Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0