Linne!

Hola kära läsare! Titta vad jag fick av Carolyn (mammas kompis typ)... Ett linne, köpt på H&M för ett par år sen :P

Det var riktigt snyggt faktiskt med mina kära jeansshorts, eller vad säger ni? Perfekt att ha såhär på sommaren, relaxed men fortfarande lite snyggare sådär! :D



Linne från H&M (gammalt), shorts från Vero Moda...

Shit vad brun jag såg ut då!! :O Tyvärr är det bara ljuset -.-



Meh, nu blev jag visst tvingad med till båten igen...
Inte för att gräva efter verktyg i alla fall! Har ett par riktigt gosiga blåmärken på många olika trevliga ställen! Aooch!
See Yaah Later!!



Kram Essi

Kommentarer
Postat av: HAHAAH

flääk

2009-07-17 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0