Lidköping!

Hejsan!
Har ingenting att göra så jag passar på att lägga upp bilderna från Lidlköping. Om jag skulle skriva om varje dag skulle ni bli REJÄLT uttråkade för det var det vi var, uttråkade. Lidköping är en väldigt, väldigt liten stad så jag är rätt stolt över att ha lyckats sysselsätta mig i en hel vecka där borta!

Lidköping hade framförallt två stoltheter: 1600-tals slottet Läckö & Vänern. Vart man än gick blev man påmind om de två sakerna! Alla gator hette något som hade att göra med Läckö eller vänern och de hade ett vänermuséum och det satt affischer om Läckö överallt! Man fick lite damp efter några dagar!




Huset vi bodde i... Herrgårdsflygel, va? -.-  Men det var ganska mysigt inuti!
Vi hade en ganska stor gräsmatta iaf, så det blev mycket kubb och fotboll!


Vi badade typ hela tiden, det fanns inte så mycket annat att göra, haha!
På bilden: Alla mina kusiner  + en av mina fastrar vid hopptornet.


Acke, som fyllde 15 första dagen (den 5:e) och Johan, 7 år, hoppar och precis
efter att den här bilden togs lyckas johan sparka Martin, 5, som simmar där
nedanför i huvudet... Kalabalik utbröt kan jag lova!


Alla älskade att bada! ...Utom pappa, haha! Badkruka är vad han är!


Och vi hade ju fantastiskt badväder som ni ser på den vackra, molnfria, klarblå himmlen!
Och Nisse, 13, är påväg ner på bilden, inte upp. Han fegade ;)


Acke ska visa sina skills innan han hoppar och göra några chins! Han klarade
knappt 3, I'm soo impressed..


Avslutar med en vacker bild på Acke...


Jag har helt normala kusiner, jag <3




Nu ska jag hoppa in i duschen! Hörs sen!





Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Essi

Niceigt! Hahaha din pappa oxå! (lööv da fejs!)xD

2009-07-15 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0