Konstig jag är...

Sitter här framför datorn och snackar med lite folk på msn och lyssnar på dramatisk musik och gråter en liten minimini skvätt...Fråga inte varför, vet inte ens själv!
 Det är rätt konstigt faktiskt, eftersom jag är för en gångs skull känner mig glad!

Men, det är väl så att om man har ett samvete, lite skuldkänslor (det har man gott om må jag lova!) och some music så kan jag börja böla för vad som helst :P
Om det beror på att jag är en liten svag skit eller att jag varit med om mycket har jag ingen aning om.

Det är bara så jobbigt att veta att det finns så många som är besvikna på mig för alla val jag har gjort... Veta att folk skyller på en för att ha följt sina egna känslor.

Är det vad livet går ut på, att inte göra andra besvikna?



Jaja, nu har ni hört lite om mitt tjat och vad som pågår i min överhettade hjärna! Ha en fin kväll ♥






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0