Japp, Bob var namnet!

Hahaha, nu ska ni få höra en vacker historia om mig och Sara! Vi har pratat (och haft en livlig diskussion) på telefon! Först och främst hade Sara och släkten suttit och pratat om MIG under maten!!
Om hur extremt jobbigt bra kompisar vi är ibland! Haha, stackars Saras pappa som måste dras med mig hela tiden xD

Längtar till att hon kommer hem, då ska vi snacka som fan (gratis!!) och smida våra konstiga planer som vi brukar!


En viktig sak att nämna var också att Sara spelade fotboll!!! Hon spelar ALDRIG fotboll. Eller alltså, hon rör helst inte på sig heller! Mycket historisk dag det här! :P Vi kom även fram till att om jag och Sara skulle vara en person så skulle vi heta Bob... (fråga inte varför!!) xD


Sist men inte minst kom vi in på en minst sagt livlig diskussion om jag, du och hon/han form!! Hahaha visst snackar vi om intressanta saker! Det slutade med att jag ringde upp Sara igen och dansade "vad var det jag sa" dansen! Jag visste att det var så!!! Jag hade rätt *stolt! (Sara håller visserligen inte med om att det var så, men nu är hon inte här och kan säga emot såå!) xD


Japp, vi är övertrötta båda två! Var inte rädda, vi är inte alltid såhär läskiga! xD Ha det!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0