I'm back!

That's right, I'm back!


Kom hem ganska nyss! Skönt kan jag lova! Usch vad jobbigt det är med semester xD

Men det var en hel vecka sen jag sist hade tillgång till internet, så jag sitter här och försöker uppdatera mig och läsa ikapp överallt. Bl.a. allt som Essi har skrivit under tiden jag har varit borta! Herrejävlar vad hon har hunnit med mycket! Flitigt flitigt! Jag har verkligen saknat att blogga, det har varit helt tomt!!

Det är inte bra det här, att vara isolerad i en vecka! Jag har tappat min förmåga att skriva snabbt har jag märkt. Jag bara skriver fel, så jag får trycka på en knapp i taget, dryyygt!

Jag ska ta och ladda in bilderna på datorn nu, så får jag påbörja min sammanfattning av veckan ikväll eller imorgon!


Hörs sen!



Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0