IKEA!

Dagens klädsel!

Dagens klädsel:

Svart t-shirt (rätt så slapp) - Gina Tricot 129 :-
Ljusa jeansleggings - Gina Tricot 199 :-


Som ni ser (både på spegeln och i bakgrunden) så behövdes verkligen den där städningen... Får nog ta och fixa det sen :P


Väl på Ikea gick vi runt ett rejält tag så en fika satt ju inte helt fel :D



Jordgubbscheesecake och cola (haha, lägg märke till den GIGANTISKA skeden) xD

MUMMA!!

Sen fortsatte vi vår färd med våran tunga gula påse -.- Jag sa till mamma att vi skulle sno någons tomma vagn på den här "vagnparkeringen" men inte då!

Sedan hade vi lite roligt på barnavdelningen...eller snarare jag! Tog några snygga bilder när jag satt i en liten fåtölj och när jag kröp genom ett rör meen för eran skull så lägger jag inte upp dom bilderna xD (dom var inte vackra vill jag lova!!)




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0