HJÄÄÄLP!!

Jaa så var man ute på promenad! Tog lite bilder nu med...han i bilen tittade lite konstigt på mig kan man ju säga xD



Jag är såå vacker jag vet! Plöffiplöff i mysimys kläder xD


Älskar att vara ute och gå på kvällen... Lyssna på musik, dansa lite halvt för sig själv och bli påkommen, haha xD!

Sen när jag nästan var hemma så hörde jag hur något prasslade till och såg en lurvig sak springa typ en meter från mig... men min katt e inte lurvig, platt och stor (hon e stor, eller fet iaf...) DET VAR EN GRÄVLING!! Hoppade ju till som fan! Och mamma bara skrattade -.-



Sen kan man ju vara lite mindre seriös också, bjuder på den... xD

Hahahaha xD


Puss och godnatt! ♥






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0