Herregud!

Okej, nu är det konstaterat! Manuellväxlade bilar är inte bra! (Japp, jag har bestämt det!) Automat in my heaart! <3

Körningen gick väl okej, men ändå... Det är såå jobbigt -.- Annars e jag duktig på att köra bil, kan det mesta...men sen kommer den j*vla kopplingen! Damp!

Jaja, detta var faktiskt bara andra gången jag har kört med koppling så jag ska väl inte klaga :P

Däremot får jag klaga över min hals, den är alldeles röd och svullen! Hoppas bara att det inte blir som sist när jag var sjuk (åt två stora kurer penicillin innan det försvann!)


Just det; kanske skriver om min väldigt normala dröm sen (ifall jag inte kommer på nåt annat att skriva om!)

Hörs sen! Om jag fortfarande lever dvs -.-





Kram Essi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0