Hej kära läsare!

Fan vilken jobbig natt det har varit. Gick och la mig typ 1 och sen låg jag vaken i en timme för att jag hade så ont i huvudet. Gick upp och tog en ipren och sen somnade jag efter en timme så jag somnade inte förrän vid 3. Roligt.

Nu har Essi precis kommit hit och sitter framför fläkten och svettas! Hon har liksom cyklat 6 km på typ 10 minuter så jag förstår henne. Vi ska ta bussen in till stan snart, så det kommer inte bli så många inlägg under dagen. Kanske ett om vi springer förbi biblioteket! Men annars hörs vi ikväll ♥


Dagens klädsel:



Tunika, Cubus 199 kr
Jeansleggings, Gina Tricot 199 kr
Väska, Åhléns 199 kr





Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0