Hej, Essi-klöv var namnet!

Tjao! Om ni har läst det tidigare inlägget från Sara så vet ni vad jag också gjorde idag! Jag återfann mina kära vänner vanligt hår, armhålehår och könshår...mumma! xD Dom träffar vi ju igen på måndag när vi jobbar OCH lördag när jag ska jobba ensam! Meeen, pengar behövs just nu :P

Haha, som ni ser i rubriken var jag klöv som vanligt! Jag tar bort msn från min dator, oavsiktligt... -.- Så sen fick jag leta i en massa konstiga mappar och filer innan jag hittade den igen! Herregud, trodde att mitt liv var över! Pappa däremot skrattade av skadeglädje och lycka!! Hahaha xD


Nu ska jag fortsätta att prata med E på msn och sen blir det maaat! (eller pappa skulle fixa nåt litet snacksigt)




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0