Harry Potter 6

Jag och Essi ska se Harry Potter and the Half-blood Prince på torsdag :D Hade vi tänkt i alla fall... Det är jättelite platser kvar och de som finns kvar är jättedåliga, långt ut i kanten och längst fram. Och man vill ju gärna inte gå på bio klockan 3. Jaja, det blir nog bra, BARA JAG FÅR SE DEN!! Har längtat så otroligt mycket efter den här filmen så mina förväntningar är pretty high. Men den har ju fått bra kritik så jag lär inte bli besviken!


<3

Harry Potter in my heart <3



Ska nog gå och lägga mig snart, huvudvärken är bossen för en gångs skull. Och det hjälper inte att jag har pratat i telefon i över en timme, haha!



Sov gott allihopa ♥



Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0