Hahaha xD

Man kan beskriva mig med ett fåtal ord när jag var liten...

- arg
- envis som fan
- roande
- elak
- och framför allt... fet xD


(och dom flesta stämmer in fortfarande!!)

Hahaha! Lill-Essi xD
Hahaha xD


Såå jag tänkte lista upp ett par sanningar om mig när jag var liten så ni förstår vem det är ni handskas med här på bloggen!

När jag var liten...

1.    ...så ville jag att mina föräldrar skulle döpa min syster till ett "vanligt namn" så att vi två kunde byta namn och hon skulle heta Essi istället för mig!! (jag ville inte alls heta Essi!!)

2.    ...var alltid den stora bossen (okej, det är jag väl fortfarande menmen) så när jag lekte med barnen på dagis så var det alltid jag som sa vad dom skulle göra och säga!! Inget tänkande själv här inte!! xD

3.    ...blev jag strypt ett ANTAL gånger under min dagistid på grund av den legendariska "röda cykeln"! Alla ville ju ha den men jag var den enda som aldrig gav sig såå dom hade väl inget val...förutom att strypa mig alltså!! xD

4.    ...skulle alla hålla på och busa med mig och jag blev sååå sur!! Haha, min morbror är en återkommande, min mammas otroligt mogne kusin (han lyckades alltid attackera mig med vatten och sånt!) och mormors och morfars katt! Jag sprang omkring med en sån där fjäderboa ni vet runt halsen och katten sprang efter! Jag var livrädd! Dumma katt! xD



Sådär! Nu vet ni lite om mig!! xD Gjorde ni lika mycket knäppa grejer under er barndom som jag??




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0