Gör ett klipp med saxen!

God afton! Sitter här vid datorn (otroligt eller hur!) och snackar med lite gött fölk på msn :P Lyssnar även på lite musik och gör mitt bästa för att inte sjunga med i högan sky!! Haha xD

Fick mitt nya bankkort idag, awesome att jag hann fixa det innan Stockholm! Var tvungen att fixa om ett nytt eftersom jag råkat avmagnetisera det med min väska (A)! Så förut gjorde en av de saker jag sett fram extremt mycket till, klippa sönder det gamla kortet!! Jag har alltid varit väldigt vandalistisk av mig, älskaaar att förstöra saker! Moahaha!

Meen självklart skulle jag inte vara normal och klippa itu kortet, jag gjorde köttfärs av det istället!


Nu ska jag nog snart gå och lägga mig om det går!

Sov gott ♥




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0