Godmorgon!

Hej! Förlåt för de extremt få inläggen igår! När jag väl kom hem från Sara var klockan rätt mycket och jag var såå trött efter all stress inne i stan :P

Så jag får väl se till att lägga in lite mer idag istället!


Jag drömde att jag pratade i telefon med Sara och sen när hon väl ringde på morgonen så var min första tanke;
 
Meen, hon har ju precis ringt! Vad vill hooon?? Haha, sen insåg jag att det bara var en dröm :P



Kom precis ner för att äta lite frukost och då får jag höra att pappa spelar en av Toto's skivor! Jag (och Sara också för den delen) älskaaaaaar Toto, speciellt deras låt Africa. En av dom absolut gosigaste låtar som finns i denna värld!
Och min pappa tycker att det är otroligt facinerande att två 15/16 åringar gillar en låt som gjordes på 70- och 80-talet!


Menmen, nu ska jag nog gå och försöka få på mig lite kläder! På något konstigt sätt lyckas jag aldrig få på mig kläder nuförtiden! Springer nästan alltid omkring i stort sett naken!! Hahaha xD



Later!




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0