Godmorgon läsare!

Nu har jag precis släpat mig upp ur min gosiga säng och sett till min glädje att det även idag är fint väder ute! :D

Jag har redan mycket bestämda planer för dagen, vad hade ni tänkt och göra? Jag ska i alla fall hem till Sara, har inte träffat henne på över en vecka!! (mycket ovanligt för mig och Sara) Ska bli kul att se alla bilder hon tagit borta i Lidköping och för en gångsd skull prata in real life istället för över telefon (det blir ju så dyrt då!)

Nu ska jag nog äta lite frukost, är såå hungrig. Sen måste jag nog duscha och försöka få bort den gröna fägren från mina fötter xD Vill inte vara permanent grönfotad!



Hörs sen!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0