Goddagens!

Idag är det en sån där klassisk dag då man antingen; slösar pengar, fipplar med datorn, städar eller slappar! Själv kommer jag nog göra lite av det mesta :P

Hade tänkt mig att ha en storstädning idag! Städa rummet, men framförallt mina två garderober... I den ena samlas kläder, men nu börjar det bli lite fullt så det är på tiden med en utrensning! Och i den andra ligger övrigt dret och dräller!


Såå, det är väl antagligen vad den största delen av min dag kommer att spenderas till...vad ska ni hitta på då? :D
Sen har jag märkt att min dator börjar sjunga på sista refrängen! När den skulle starta kom det upp en fönster med text på finska (tur att jag kan finska då!) som sa att datorn inte kunde starta normalt :O

Blir nog tvungen att köpa en ny as soon as possible!! Så var det ju bara det här med pengar också...


Nej, nu ska jag springa upp och påbörja min städning, hörs senare!




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0