En ekorre i familjen

Tjena och godmorgon! Har ni sovit gott? Inte jag -.- Kunde inte sova, sen var det kallt som fan och jag drömde att jag pratade i telefon med en, sen blev jag så osäker om det var en dröm eller inte :P

Ber åter om ursäkt (förlåt förlåt) att jag inte lagt in några inlägg, dumma Essi! Ska försöka vara liite bättre idag om jag orkar och hinner :P

Jag och mamma satt och pratade lite om att göra om vårat arbetsrum (om man nu kan kalla det för arbetsrum...). Helt fullproppat med grejer! Vems fel är det då kan man ju undra...Joo, familjens it-ekorre (dvs min pappa)! Här inne står, måste räkna, 4 ibland 5 datorer och gissa hur många som funkar?
En... Vi måste kasta bort dom gamla men ekorren säger bara att; dom är inte sönder, han kan fixa dom... klart han kan -.-


Nu ska jag starta igång en liten kampanj här så jag måste sluta! Måstee köpa en byrå att ha alla mina underkläder och smink i :P


Btw! Sara kommer hem idag!! Jaa! :D




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0