Done shopping!

Hej! Kom precis hem från stan nu, har varit där nästan hela dagen! Blev lite bråttom när vi skulle iväg. Jag hade inte bytt om eller någonting när dom andra skulle åka så fem minuter senare kastade jag mig in i bilen med hälften av kläderna i handen medan dom satt och tutade! xD

Jaja, hann ju med i alla fall (även att mitt utseende INTE var på topp!)

Fick köpt några små grejer; ett linne, en kajal och tomma cd-skivor att bränna ut alla bilder på :P Sedan gick vi och åt lite glass på "Carli Choklad" inne i stan! You should try, asgott! (speciellt citronsorben, mumma!)

Nu ska jag tvätta bort sminket och sätta mig i solen med Nina och Mia, hörs sen!




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0