Det var ju så nära!

Hej är hemma nu från båten! Det gick ju..sådär :P


trångt! :S

Japp, där skulle hela jag ner och gräva låångt ner på botten...

Under den gröna motorn som ni ser, låg det i alla fall lite verktyg i en vattensörja som skulle upp. Men eftersom det var så litet hål (typ 8 cm i diameter) var det supertrångt! Kom inte ner hela vägen med armen, ville inte riskera att fastna där uppochner i båtens motor! Sen sa pappa att jag inte fick försöka mer...dääm it! Han trodde att jag skulle försöka lite för mycket och skada mig -.-




Lite smutslig blev man ju också, och där hade jag inte ens börjat!!

Nu efteråt märkte jag att jag rivit upp lite på armen upp till armbågen. Men jaja, man som jag är så tål man ju sånna saker! Hahaha xD

On my way down...

Det där ser ju inte så trångt ut tänker ni, det var det inte heller...Hade lååångt kvar till grejerna :P


Vi fixade lite med rep och annat konstigt som jag inte riktigt fattade varför! Pappa skulle visa sina lasso-skills också...dåliga! Hahaha xD Älskar att mobba min käre pappa <3


Sådär ja, nu har ni sett min lite mindre glamorösa sida! Och tappar ni också verktyg under motorer så är det bara att ringa mig xD Ha det!




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0