Datooor!

Ahh, då var man hemma! Och ÄNTLIGEN har man tillgång till internet. Har saknat det sååå mycket! När jag kom hem var huset fullt med folk och så kommer det antagligen att vara i stort sett hela veckan!
-mormor och morfar
-mammas kusin, hennes man och deras två barn (dom e lite äldre än mig :P)
-min moster, hennes "man" och deras tre barn

Tror att det var allt....pust! ; )


När jag kom hem fick jag även träffa på min älskade fetis, meen när jag gick fram för att klappa henne och gosa lite så gick hon rakt förbi och tittade inte ens på mig...tack för den! xD<3


 
Inlägg från Sthlm kommer om ett tag! Jag och Sara måste snacka lite och fixa fram alla bilder såå det ploppar upp allt eftersom :P


Baaah, på tala om ingenting...har ASONT i halsen och antagligen så e det halsfluss -.- Måste till farbror doktorn! Fast det spelar egentligen ingen roll, hade ändå planerat åka dit för att kolla upp some stuff :P



Nu måste jag dra, hela shabraket ska iväg och jag tänker SJÄLVKLART köra!! Hörs senare! ♥





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0