Chinese people gone mad!

Heeej! Nu är jag hemma efter en EXTREEEMT jobbig arbetsdag! Jaja, kalla oss lata...men vi kände oss verkligen som två ruttna bananskal, såå otrooligt sega vi var! Vi städade ju idag på hotellet igen och idag skulle vi tydligen byta till nya sängkläder också...Vad är detta för trams?? Jag byter typ sängkläder två gånger om året!! (okej, inte riktigt kanske men ändå).

I rummen fanns inte jättemycket att städa eftersom de inte var så stökiga...men det fanns några undantag!

Undantag1
Vi kommer in i ett rum... först och främst står sängarna inte på sina rätta platser och vi var tvungna att flytta tillbaks dom. Sen öppnade jag dörren till badrummet för att köra igång med min underbara syssla där inne, och vad ser man då om inte;

PARTYYY!!!
Alltså, det var ju inte party där inne, men överallt på golvet låg papper och små påsar...Bara att plocka upp -.-
Sen hittade man ju liiite hårstrån på golvet också, men var det normal längd på dom? Självklart inte! Det låg ca 1 meter långa hårstrån i små klasar lite här och var på golvet (det enda positiva med det var ju att det OMÖJLIGT kan ha varit könshår...hoppas jag?!).


Sådär, nu vet ni hur farligt det kan vara att städa! xD


Finns ännu ett undantag och lite övrigt om vad vi gjorde men om det berättar jag eller Sara senare!

Själv sitter jag nu i alla fall och äter sallad (herregud, jag är nyttig!! Händer typ en gång per århundrade!)
Snart ska jag gå och äta igen, överraskning! Idag blir det min och Saras dretgoda taccogrejjs (receptet hittar ni under kategorin "mat")!



Senare ska jag och pappa sno min mosters manuellväxlade bil och övningsköra lite! Måste då säga att jag är en rackare på att köra med automat, men eftersom vi inte har manuella bil så får vi passa på när hon är här och köra (ev förstöra) hennes!



See yaah later!



Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0