Buuhuu!

Buhäää! Förlååt! Jag har extremt dåligt samvete för att jag inte har lagt upp några inlägg idag! Dagen har spenderats till en av mina absoluta favoritintressen... att svettas! Hahaha, nerrå... Att ligga i solen och steka såklart! Och då svettas man! Speciellt om man ligger på våran balkong! Varför åka utomlands när man kan åka till min balkong?

Hmm, skulle kunna starta upp egen firma och börja ta betalt för det xD


Jaa, det är nog det enda jag har gjort idag (åkte och badade lite snabbt också)...

Dessutom har jag märkt en JÄTTE rolig grej -.- Jag blir inte jämt brun i mitt ansikte... ha-ha-ha -.- Jag får alltså vackra fläckar i brunt i fejjan...awesome!

Nu vill jag ha mat, jag är hungrig!!!


Hörs sen! ♥



Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0