Bonjour!

Hejhej! Springer omkring är och stressar. Som jag nämnt tidigare kommer min farbror och hans fru från Gbg och hälsar på idag! Tydligen ska dom bara stanna över natten, men det är alltid kul när släkt man sällan träffar kommer och hälsar på! :D

Själv ser man ut som ett spöke (eller ett pöke som mina kusiner skulle ha sagt!) totalt osminkad och klädd i pyjamaslinne och sletna shorts. Så det kom som en liiten lättnad när dom ringde och sa att dom inte ens hade åkt än...puuh!
Dom skulle ju aldrig vågat sova här med ett freak som jag i huset! Haha!


Mamma och pappa är och handlar så mitt städtempo kanske saktde ner litegrann! (a) Däremot går jag omkring och lyssnar på musik och sjunger med i högan sky vilket min syster inte riktigt gillar sådär jättemycket! (Den late jäveln ligger och är sjuk -.-)

Nu måste jag städa vidare och sen klä på mig!! Vi hörs senare!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0